reklama

List pre teba mamička

Moja najdrahšia mamička. Rozhodol som sa napísať ti list. Prvý a zároveň aj posledný vo svojom živote. Chcel som ti ho napísať na jemný listový papier, ktorý som si kúpil. Vieš – presne taký aký máš tak rada. S tými malými modrými kvietkami v pozadí. Chcel som naň položiť svoje slová a pripojiť ho k všetkým tým kvetom, ktoré ti pravidelne nosím. Potom som si povedal, že ti ho pošlem online. Určite si ho prečítaš skôr. Alebo nikdy. Záleží od toho, či máte v nebi internet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Chcel by som ti povedať toľko vecí. Ani sinevieš predstaviť ako moc toho o mne nevieš, čo všetko som ti nestiholpovedať. Netušíš koľko huncútstiev som vyparátil a na čo všetko si mi neprišla.Nestihol som ti ani porozprávať o svojej prvej láske, ktorá ma stretla,o svojej prvej skúške, ktorú som spravil, dokonca som ti ani nikdynepovedal, že ten pohovor som zvládol výborne a do roboty ma prijali.Nikdy som ti to nepovedal, pretože som nestihol.

Skôr než som si uvedomil, akú úžasnú mámmamku, skôr než som ťa stihol predstaviť všetkým okolo mňa, skôr než sompochopil, že chcem byť taký aká si ty...skôr než som toto všetko mohol, si maopustila. Odišla si jedného slnečného rána, kedy sa rosa trblietalav prvých ranných lúčoch a na tráve vytvárala koberec akoby utkanýz najdrahších diamantov a perál. Vtáky spievali umelecké dielo, ktoréuž roky zlepšujú a slnečnice netrpezlivo obracali svoje hlávkyk východu, kde dychtivo hltali každučký lúč svetla. Odišla si, ale predtýmsi mi zašepkala, že vždy budeš pri mne, že vždy budem pre teba tvoj synčeka i keď z veľkej výšky, budeš na mňa stále hľadieť svojímláskavým okom a budeš nado mnou držať svoju ochrannú ruku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako si odchádzala pochopil som, že koberec,ktorý vytvorila na tráve rosa bol to ráno urobený pre teba a že vtáci spievajúinú pieseň ako obvykle. Pieseň, ktorou ti vzdávali vďaku a skladali úctu.Pochopil som aj to, že slnečnice sa tak dychtivo neotáčali kvôli slnku, ale saotáčali preto, aby ťa ešte raz v živote zahliadli. Odišla sia nechala si ma tu samého.

A práve preto ti píšem tento list,najdrahšia mamička. Chcem ti povedať, že sa o mňa nemusíš báť. Chcem tipovedať, že si ma dobre vychovala. Svoj čas a svoj život si venovala mne.Učila si ma rozprávať, učila si ma chodiť. Trpezlivo si za mnou behala, keď somsa učil bicyklovať a obväzovala mi rany, keď som padol. Naučila si mauviazať si kravatu, písala so mnou úlohy z matematiky. Trpezlivo si midohovárala po rodičovskom združení a držala palce na maturite. Mojanajdrahšia mamička, bola si prvou ženou, ktorú som v mojom živote ľúbil.A aj keď si odo mňa tak náhle odišla, kus z teba zostal vo mne. Niesom iba ja a ty, ale sme my. A navždy budeme. Aj keď ťa nevidím,cítim ako mi pomáhaš, ako na mňa dávaš pozor a ako ma stále ľúbiš.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ešte jednu vec ti chcem povedaťv tomto liste. Chcem ti povedať to, čo je pre nás mužov tak strašne ťažké,pretože sme hrdí, sme silní a samostatní. Chcem ti povedať, aby si sa namňa nehnevala za všetko, čím som ťa zarmucoval. Chcem poprosiťo odpustenie všetkého, čo spôsobilo, že v tvojich očiach boli slzy.Chcem ti povedať, že ma to mrzí. A chcem ti poďakovať za všetko, čo sikedy pre mňa urobila. Ďakujem mamička. Na záver sa s tebou nerozlúčim. Celý svoj život dúfam, že budem žiťaspoň z polovice tak, ako si žila ty ten svoj a že keď raz zavriemoči, prejdem sa po koberci z rosy, a za piesne vtákova zvedavých očí slnečníc ťa budem môcť znovu objať v nebi.

Patrik Konečný

Patrik Konečný

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba človek. To je asi to, čo ma vystihuje najviac. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu